Dag van vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van JackyAerts - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van JackyAerts - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Jacky Aerts

04 Mei 2014 | Nederland, Amsterdam

Vandaag, zondag 4 mei 2014, is de dag van vertrek. Gisteravond heb ik afscheid genomen van vrienden en familie en vandaag is de dag dan toch echt aangebroken.

Mijn vlucht KL835 vertrekt vanavond om 21.00u. Ik vlieg samen met Jolijn die ook stage gaat lopen bij hetzelfde bedrijf en verblijft in hetzelfde appartement. We vliegen vanaf Amsterdam naar Singapore voor een tussenlanding en na een stop van 2 uur zullen we door vliegen naar Denpasar, Bali. We zullen, zoals het schema zegt, om 19.15u lokale tijd aankomen in Bali.

Tot snel en ready for take off!

Liefs

• 04 Mei 2014 - 12:58

Sjeng:

Héél veel succes en plezier. Geniet met volle teugen van deze geweldige ervaring. Dikke kus.

• 04 Mei 2014 - 13:16

Henk, MJ En Pascal:

Hoi Jacky, een heel goede reis gewenst van ons 3tjes. Leuk als je dit blog bij gaat houden. Vriendinnen van ons die voor 2 maanden naar Suriname waren hebben dit ook gedaan via deze site. In ieder geval toi, toi, toi en tot mails/ziens :-). Liefs xxx

• 04 Mei 2014 - 13:57

Jetty Aerts:

Lieve meid, heel veel plezier & succes, ga er lekker van genieten!! Dikke kus van je mams, love you xxx