Time flies, op de helft - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van JackyAerts - WaarBenJij.nu Time flies, op de helft - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van JackyAerts - WaarBenJij.nu

Time flies, op de helft

Door: Jacky Aerts

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2014 | Indonesië, Kuta

Hallo lieve allemaal,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een verslag hebt gepost, gedeeltelijk omdat ik mijn inloggegevens kwijt was haha maar ook omdat ik heel weinig thuis ben en zoveel mogelijk buiten de deur probeer te doen.

Een paar weken geleden ben ik met de meiden in Canggu geweest wat een klein kustplaatjes is ten Noorden van Kuta. Het is een erg klein plaatsje en vrij uitgestorven, alleen blijkt achter dat we een beetje aan de verkeerde kant zaten omdat er hele leuke surfers barretjes zijn waar Jolijn en ik met onze collega's zijn geweest. Een reden om terug te gaan dus.

Ik heb ondertussen al veel meer gezien van Bali (gelukkig) en ben onder andere naar Bali Zoo, Canggu en Mengwi geweest.

Het laatste uitstapje dat ik heb gedaan was naar de Taman Ayun Temples in de buurt van Mengwi, dat valt onder Centraal Bali. De weg er naartoe was vooral erg indrukwekkend, met name het laatste stuk. We kwamen veel authentieke huisjes tegen en veel rijstvelden. De tempels waren mooi om te zien, maar niet de meest spectaculaire op Bali. De volgende op mijn lijstje zijn de tempels in Tanah Lot, een kustplaatsje.

Het is nu 15 juni, vaderdag.. Helaas ben ik niet thuis om het samen met mijn ouders te vieren, maar gelukkig zie ik ze al bijna en gaan we al die wijntjes goed inhalen! 15 juni, dat betekent dat ik nog ongeveer 2 maanden heb hier in Bali en dat klinkt misschien als lang voor jullie, maar geloof mij... Het gaat zó snel, vooral omdat ik precies weet hoe de komende weken eruit zien en ik moet natuurlijk ook aan mijn onderzoek voor stage werken.

Afgelopen vrijdag 13 juni was de eerste wedstrijd voor Nederland tijdens het WK. Ik had me al volledig voorbereid inclusief oranje shirt! Ik moest deze dag ook werken en ik moest om 5.50u in de ochtend opstaan. Ik dacht eigenlijk dat ik het wel zou redden, maar de wedstrijd zou 21.00u Nederlandse tijd beginnen. Dat betekent hier dus 03.00u 's nachts. Ik ben van tevoren met Isabella een drankje gaan doen en wezen stappen om vervolgens voetbal te gaan kijken. We zijn toen met de scooter naar huis gereden om daar (dat was het plan) een taxi te bellen en naar een bar te gaan waar voetbal werd uitgezonden. Eenmaal thuis vielen we al bijna direct in slaap en helaaaaas, heb ik dus de wedstrijd niet gezien. Ik weet uiteraard wel de score en ik ben super trots op onze jongens!! De volgende wedstrijd kijk ik wel... ik zeg op naar de finale en kick some ass!

P.s. fijne Vaderdag iedereen! Ik waardeer mijn papa (en mama natuurlijk ook) heel veel en nog meer sinds ik hier zit. Je weet pas hoeveel iets voor je betekent als je weg bent, geloof me. Maar des te leuker is het straks als ik weer thuis kom! Ik kijk er stiekem wel een beetje naar uit, maar ga ondertussen nog even genieten van Bali.

Tot snel!

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 5509

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 27 Augustus 2014

Stage Bali

Landen bezocht: